De aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dion Bolster - WaarBenJij.nu De aankomst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dion Bolster - WaarBenJij.nu

De aankomst

Door: Dion Bolster

Blijf op de hoogte en volg Dion

19 November 2016 | Australië, Sydney

De vlucht van Amsterdam naar dubai en van dubai naar Sydney duurde vrij lang en was daarom erg moe bij aankomst. Ik heb de bus gepakt van de hostel waar ik sliep en was ook binnen een kwartier bij me bestemming: wake up hostel. Een vrij groot hostel wat midden in de stad licht, vlak naast het centraal station! Ik heb me spullen naar me kamer gebracht en rond gekeken in het hostel. Ik ben daarna een rondje gaan lopen maar ik kwam er al gouw achter dat ik slaap nodig had. Ben terug gegaan naar me hostel en ben gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2016

Deel 3

20 November 2016

Dag 2

19 November 2016

De aankomst

17 November 2016

De reis begint!
Dion

Actief sinds 08 Nov. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4553

Voorgaande reizen:

08 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: