De reis begint! - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Dion Bolster - WaarBenJij.nu De reis begint! - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Dion Bolster - WaarBenJij.nu

De reis begint!

Door: Dion Bolster

Blijf op de hoogte en volg Dion

17 November 2016 | Nederland, Eibergen

Hooi iedereen, Vanavond vertek ik om 10 uur vanaf schiphol naar Australië. Ik heb er heel veel zin in en heb nog niet zo heel veel spanning. Ik zal in dit reis verslag af en toe een verhaaltje plaatsen met wat foto(s). Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en net zoveel van de foto's en verhaaltjes genieten als ik van mijn reis. Groetjes (nog) uit Eibergen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eibergen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2016

Deel 3

20 November 2016

Dag 2

19 November 2016

De aankomst

17 November 2016

De reis begint!
Dion

Actief sinds 08 Nov. 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 4555

Voorgaande reizen:

08 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: